ParfumHouse - Купити оптом духи на розлив в Україні
RU UKR
×
Що таке селективна парфумерія і чим вона відрізняється від нишевої

Що таке селективна парфумерія і чим вона відрізняється від нишевої

Багато покупців вважають, що нішева і селективна парфумерія - це одне і те ж. Насправді, це не зовсім так. Селективні парфуми - це підгрупа нішевих, їх можна назвати кращими з кращих. Це завжди аромати преміум-класу. Нішеві парфуми набагато дорожче товарів мас-маркет, вони не розраховані на широку публіку. Продукція класу selective не просто відрізняється гарною якістю, вона унікальна за своєю композицією і доступна не всім. Придбати селективний парфум відомого бренду можна на нашому сайті.

Які особливості парфумів цієї групи

Туалетна вода і духи selective неповторні. Вони випускаються строго обмеженим тиражем. Як правило, нішеві аромати продаються в невеликих парфумерних магазинах, на прилавках популярних мереж її не знайти.

Селективні аромати завжди володіють складною структурою, кількість нот в них збільшено в кілька разів, і вони можуть спершу здатися несумісними. Наприклад, парфумерний коктейль з запахом білих грибів, шампанського, замороженої деревини навіть уявити складно, але з таких компонентів фахівці можуть створити елітний нішевий продукт.

Як вибирати селективну парфумерію

Селективна парфумерна продукція виробляється в основному з натуральних компонентів. Іноді в композицію включаються синтетичні інгредієнти, які збільшують стійкість аромату. Ось кілька рекомендацій щодо вибору нішевих ароматів:

  • Купуйте парфумерію відомих брендів, які можуть собі дозволити випускати нішеві парфуми.
  • Для кожної ситуації, ранку, вечора, роботи, відпочинку підберіть свій варіант, що підкреслює Ваш настрій, що доповнює одяг, зачіску, макіяж. Створюйте «гардероб запахів».
  • Для роботи вибирайте легкий, ненав'язливий аромат, для вечірнього виходу - насичений, пудровий.
  • Влітку популярні свіжі, фруктові, зелені запахи, взимку - більш «важкі», східні, восени - деревні. Однак підбирайте те, що подобається саме Вам.

Аромати цього класу - ознака статусу власника, важлива частина іміджу. Зазвичай за кожним подібним парфумом стоїть історія створення, легенда, знаменитість, яка його надає перевагу, ім'я автора композиції.

Як придбати люксові духи в Україні

Зазвичай товари категорії люкс можна купити у фірмових магазинах, де на кожен флакон встановлена ​​висока ціна. На нашому сайті можна замовити оптом і в роздріб аромати торгових марок Reni, Refan, Ameli, які не поступаються за своїми якостями люксовій продукції.

Вам також може бути цікаво:
Library of Fragrance - прості аромати для яскравих вражень ЩО НОВОГО
16.03.2020
Library of Fragrance - прості аромати для яскравих вражень
Library of Fragrances - новий виробник наливної парфумерії. Компанія не так давно відкрила своє виробництво в Болгарії, але асортимент постійно зростає. Якщо порівняти даного виробника з болгарською фірмою Refan - ні за якістю, ні по стійкості аромату вони нічим не поступаються. Краще способу користуватися елітними ароматами за доступною ціною, ніж використовувати наливну парфумерію - немає. Можливість замовити ту кількість мілілітрів парфумерії, яка Вам потрібна, а також можливість позбутися від зайвих витрат і отримати тільки те що необхідно - величезні плюси придбання наливної парфумерії. Сегмент індустрії краси сьогодні різноманітний і дуже різний в напрямках. Але об'єднує їх одна місія - задоволення потреб як прекрасної половини людства - жінок, так і сильної половини - чоловіків. На будь-який смак матеріальні і не матеріальні блага. Якщо розглянути покупку речей, тут ми вважаємо за краще ексклюзивність. А в світі ароматів, Ваша індивідуальність буде залежати тільки від Ваших уподобань. Кожна нота запаху - це симфонія, а кожен аромат на жінці - це відкриттяе. Людей, які не люблять парфуми не буває. Кожна жінка і кожен чоловік користується парфумами, ретельно підбираючи аромат і смак враховуючи свій настрій і уподобання. Парфум здатний тонко підкреслити особливість кожної особистості, його індивідуальність. У кожній виробленій одиниці товару таїться саме той аромат, який можна очікувати від назви. Використання парфумерії на розлив - це відмінний спосіб доторкнутися до ароматів відомих брендів. Будинки мод часто вдаються до замовлення аромату у певного заводу, в якому для створення потрібної формули за роботу беруться експерти. Тому на флакон, ім'я та упаковку замовник обмежується ліцензією. А патент безпосередньо на склад духів залишається парфумерній фабриці, яка здатна його продати. Ні за складом, ні за ароматом парфуми на розлив нічим не відрізняються від елітної парфумерії. Але тільки ціна приємно радує - вона на порядок нижче. На судинах, з яких виробляється розлив зазначений не логотип модного будинку C&D або Chanel, а код. Вам немає потреби переплачувати за ім'я бренду. У прайсі парфумерії міститься інформація про кодування ароматів. Купівля парфумів оптом фірми LOF відкриває можливість пізнати і зануритися в світ вишуканих і ніжних ароматів. Вони здатні дати можливість відчути на собі аромат весни навіть в зимовий час, вдихнути запах літнього моря, відчути прохолоду і морський бриз. Досить відкрити флакон і аромати, які там ховалися, подарують незабутні відчуття. Така магія здатна навіть у серйозної людини викликати розслаблення і посмішку. Парфумерія на розлив повторює з великою точністю аромати оригіналів і є його доступним аналогом. Перевагою такого підходу є відсутність гучного і дорогого імені, зате є неповторний і вишуканий аромат, що дозволяє отримати справжню насолоду від використання парфуму.
ПЕРЕЙТИ
Маловідомі факти про парфуми ЩО НОВОГО
16.03.2020
Маловідомі факти про парфуми
Сьогодні в мережі інтернет можна знайти дуже багато цікавих фактів про парфуми. І у нас теж є трохи цікавої інформації. Почнемо з того, що перше згадування щодо парфюму зустрічається ще тисячі років тому, за часів Стародавнього Єгипту. Сьогодні можна нарахувати у виробництві парфумерії більше ніж шість тисяч одиниць сировини. Для отримання деяких компонентів докладають величезних зусиль. Наприклад, для отримання одного кілограма трояндової олії переробляють тонну пелюсток. Це один з найдорожчих компонентів в парфумерії. Його вартість дуже висока і постійно зростає. Також до числа дорогих компонентів є додавання ірису в парфуми. Його вартість становить близько сорока тисяч доларів за кілограм. Цікавим фактом є і те, що частина квітів не має ніякого аромату, до тих пір поки їх не об'єднають з іншими компонентами. І тільки в цьому випадку їх запах розкривається і представляє запам'ятовуюче незвичайне поєднання. Дубовий мох, м'ята, гвоздика і кедрова олія здатні зберегти аромат. Їх застосовують в якості фіксаторів. А ось мускус кабаргі можна віднести до найдорожчих інгредієнтів, і його вартість складає близько шістдесяти тисяч американських доларів, тому його використовують тільки у виробництві найдорожчої парфумерії. На ціноутворення духів традиційно впливає кількість і собівартість сировини. І чим більше компонентів бере участь у створенні продукту, тим більше його вартість. У композиції ароматів часто зустрічаються альдегіди. Самі по собі вони не дуже приємно пахнуть, мають запах прілості. Але в поєднанні з різними компонентами вони стають навіть дуже приємними. Гарним прикладом цього виступають парфуми від відомого бренду Lancome «Climat». Не дешевою і зовсім не простою вважається розробка дизайну флакончиків. Це коштує не малих грошей. Тому існують бренди, які купують вже готові флакони, вносячи лише невеликі зміни в підборі кольору для флакона або оригінального ковпачка. В ціну на парфумерію закладені витрати на створення самого аромату, на вартість його виробництва і композиції, виробничі витрати, транспортні витрати і упаковка, а також на рекламу. Саме тому аромат сам по собі коштує не більше тридцяти відсотків від загальної вартості духів. Існує думка, що один і той же аромат звучить по різному в залежності від концентрації. Раніше цей факт виключали. Але відтепер цей метод вноситься в концепцію з просування парфумів. Це не більше ніж маркетинговий хід, для залучення покупців, яким цікаво дізнатися про свої улюблені парфуми щось нове. А ще є цікавий факт - аромат ми чуємо лише на вдиху, при видиху він зникає. Ще трохи цікавого: відома в усіх країнах СНД «Червона Москва», яка проводилася на фабриці «Нова Зоря», була заснована у Франції парфумером Анрі Брокар. І на останок: в 1990 році було створено заповідник парфумів Осмотека. У його розпорядженні знаходиться близько двох тисяч ароматів і 170 невідомих формул для виробництва парфумів.
ПЕРЕЙТИ
Відстежити покупку

Ви можете відстежити стан замовлення через сервіси Нової Пошти

Ласкаво просимо на Parfum House
ParfumHouse - Купити оптом духи на розлив в Україні
Ласкаво просимо на Parfum House
Ви підписані на розсилку
Відстежити покупку

Ви можете відстежити стан замовлення через сервіси Нової Пошти

Створивши обліковий запис Ви зможете:
Якщо Ви вже зареєстровані, перейдіть на сторінку Входу в систему